בעיות שינה וערנות

Lifelines

New member
בעיות שינה וערנות

קודם כל אני לא בטוח שזה קשור לפורום הזה אבל בכל זאת אני מנסה לקשר את זה לכל מקום..תכוונו מקסימום! הבעיה כזאת אני חייל משוחרר (כשלושה חודשים) לומד לפסיכומטרי. ובעצם זה הדבר היחידי שאני מתרכז בו כרגע. לאחר השיחרור יש לי בעיה קטנה להירדם! בנוסף אני מתעורר בלילות כלללללל הזמן שזה הרבה יותר מטריד אותי כי זה קבוע. וגם אחרי שאני ישן איזה 8 שעות אני עדיין קם עייף ולא ערני ולא מצליח להתרכז בלימודים. עייפות מורגשת במהלך חצי היום הראון ורק בחצי השני מתחילה להתפוגג. איך אני מעיר את עצמי, למה אני קם בלילות, ולמה אני כל הזמן עייף כשאני ישן מספיק ?!?
 

נעמי6

New member
בעיות שינה

אולי שיפור בתזונה עשוי לפתור את הבעיה? מה בקשר לשתיית קפה (או כל משקה המכיל קפאין)?
 

Lifelines

New member
יש מצב..

תכלס הארוחות שלי לא הכי סדירות..ואני אוכל מתי שיש לי כוח להכין.. וזה לעיתים רחוקות.. אני שונא קפה:( את חושבת שיש מצב שבגלל שאני אוכל פעם ראשונה ב9 ואז באיזה 5 אני עייף? השאלה למה אני עייף כל היום
 
עייפות

לעייפות יכולים להיות גורמים רבים. כפי שכתבו לך ,תזונה לא מסודרת בהחלט יכולה לתרום לכך. וגם לחץ נפשי לפני בחינות. וגם שיעמום. וגם עודף שינה. וגם חוסר שינה. וגם שתייה מרובה של קולה או קפה. ואולי... אולי הגורם הוא בכלל בעיות נשימה (האם אתה נוחר?). אני ממליצה להתחיל בביקור אצל רופא המשפחה. אם הוא לא ימצא כלום, כדאי לגשת לתזונאי טבעי או לנטורופת. בהצלחה!
 

primavera 1

New member
שינוי

לא קל לנו לקבל שינויים. עברת שינוי!! השתחררת מהצבא, התחלת לקחת אחריות וללמוד! זה לוקח המון אנרגיה! בהצלחה!
 
למעלה